Scrisoare catre amanta sotului meu


Draga mea,

Poate vei fi surprinsa sau chiar te va irita acest mod de a te aborda. Poate vei considera ca sunt ironica si ca vreau sa te fac sa te simti intr-un fel. Nu. Intentia mea este doar sa stii ca nu sunt atat de ,,ingramadita” încât sa nu îmi dau seama ca sotul meu fuge la o ,,ea”” atunci cand se aranjează sa iasă cu băietii la o bere.

Stiu si sunt constienta ca nu Marcel îl așteaptă sa scoată fiul la plimbare, ci tu draga mea Marcela. Apreciez gesturile pe care le face sotul meu pentru copilul tău, chiar daca pe al meu nu are timp sa-l scoată in parc.

Apreciez si faptul ca vreti sa va tineti relatia ascunsa, însă îmi pare rău ca nu a stiut sa o ascunda suficient de mine. As fi fost ultima persoana ce trebuia sa afle ca sotul meu este atat de fericit in timp ce acasa părea rupt de realitate. Cred ca lucrurile ar fi fost mai simple daca tu nu îl presai sa divorteze. Ar fi putut sa aleagă singur pe care o iubeste, dar mie îmi este clar ca daca mă iubea nu era cu tine.

Robert nu stie ca eu va urmăresc relatia din umbra, pentru el sunt aceeasi fraiera care îl așteaptă cu masa pusa si ii face curatenie in dormitor, caci nu îl mai impartim demult si nu te-a mintit când ti-a spus asta. Stiu tot ce ati vorbit in perioada asta si nu din gelozie sau curiozitate, pur si simplu începuse sa îmi placa aceasta comedie in care jucati  voi doi.

La început am crezut ca este ireal ca un bărbat sa mă sărute cand deschide usa, mirosind parfumul alteia, apoi mi-am dat seama ca traieste in minciuna si ca nu poate fi un actor bun.

Am vorbit atat de mult si totusi nu am spus nimic. Nu iti scriu ca sa te umilesc, nici ca sa te rog sa îmi lasi sotul. Nu iti scriu din postura de victima chiar daca asa mă va vedea toata lumea. ITI scriu sa iti spun ca ai castigat, chiar daca ai luptat singura. Desi am stiut de voi doi eu nu am făcut decât sa rămân la fel si îmi dau seama ca am pierdut pe mana mea. In timp ce tu îl asteptai aranjata, pe mine mă treceau apele in bucătărie. Cand tu ieseai cu el si copilul tău in parc, eu îl plimbam singura pe al nostru. Tu îl asteptai mereu parfumata la usa, pe mine mă găsea mirosind  mâncare. In timp ce tu faceai dragoste cu el, eu îl asteptam plângând imaginandu-mi cum te tine in brate si intrebandu-mă de ce ales asa. Pentru tine era amantul ideal, pentru mine sotul mereu nemultumit.

Cred ca in tot acest timp am trăit cu un bărbat ce isi punea masca de cate ori venea la tine. M-am gândit ca tot ce pot sa fac pentru tine este sa ti-l las. In scurt timp îl vei cunoaste pe Robert cu adevărat. In scurt timp va trebui sa uiti de parfumuri si tocuri si sa-l astepti asa cum isi doreste el. Tare mi-ar plăcea sa va mai pot privi relatia din umbra in timp ce îmi voi bea cafeaua linistita cu fiul meu pe o plaja.

Marcela, oamenii nu sunt ceea ce par, iar atunci cand încerci sa-ti cladesti fericirea pe nefericirea altora, nu poti decât sa fii singurul nefericit. Sa- l stapanesti sanatoasa PE viitorul, fostul meu sot.

Cu sinceriate si doar intentii bune, prietena ta Magda.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

2 gânduri despre „Scrisoare catre amanta sotului meu”

Lasă un răspuns

