Tu, esti ingerul meu


Sa fi fost lângă mine acum, m-as fi simtit încă copil.

Nu ti-as gresi nici o secunda, cuvântul tau pentru mine ar fi sfânt.

Te-as imbratisa mai mult si ti-as spune tot ce nu am apucat sa iti spun.
As merge peste tot cu tine in lume si nu ti-as da niciodată drumul la mana.
Ti-as multumi cu ochii in lacrimi de fericire pentru tot ce ai făcut pentru mine, acum sunt nevoita sa o fac cu privirea spre cer, sperand ca mă auzi si ca ai grija de mine.
Dragul meu tata, te-ai fi intrebat vreodată daca te iubesc? Nu ti-am spus niciodată pentru ca eram identica tie, orgolioasa. Mai stii când mă necajeai? O, Doamne ce prostuta eram ca plângeam si te credeam, dar faptele dovedeau ca eram universul tau.

Nu am apucat sa te întreb, de ce m-ai iubit pe mine cel mai mult? Tarziu mi-am dat seama ca eram oglinda ta si ca nu m-ai fi dat pe 1000 de băieti, chiar daca ti-ai fi dorit unul.
Stii ca te tachinam ca nu esti un tata bun, dar sunt sigura ca de acolo din cer ai văzut tot. M-ai văzut ingenunchiata la căpătâiul tau, m-ai văzut mangaindu-ti poza si implorandu-te sa nu mă lasi. Ai văzut, tata! Sunt sigura ca ai plâns cu mine si ca ai fi vrut sa îmi stergi lacrimile, dar mi-ai trimis putere. Mi-ai dat putere sa îmi cer iertare si sa pretuiesc amintirile cu noi, cele putine, dar intense. Mi-ai dat putere sa plâng de cate ori simt nevoia fără sa ma rusinez de lacrimile mele. Mi-ai dat putere sa te imbratisez in vise si m-ai asigurat ca va fi bine.
Ai devenit îngerul meu si m-ai ridicat de cate ori am cazut. M-ai ascultat de cate ori am strigat spre cer si ai venit in vise de cate ori mi-a fost dor.
Daca as da timpul înapoi, as face mult mai multe.

Daca as da timpul înapoi nu te-as lasa sa pleci, cu toate ca tu…esti lângă mine, mereu…in suflet. Tu, esti îngerul meu, tata!

26-Emotional-Fathers-Their-Beautiful-Daughters

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

Lasă un răspuns

