Am lipsit…


Am lipsit ca sa pot alerga prin viata ca o ,,curioasa” si sa cunosc, sa lupt, sa invat.

Am lipsit ca sa primesc lectii noi, sa ma insel, sa gresesc, sa fac alegeri, sa iau decizii…sa traiesc.

V-am spus in nenumarate randuri ca nu voi renunta la acest blog si nu v-am mintit, pentru ca nu am renuntat. Aici ma descarc, aici ma simt acasa, aici nu am sefi, aici mi-e bine…doar am lipsit.

Am cunoscut oameni si am invatat lectii. M-am simtit om si gunoi in aceeasi masura.

Nu m-am imbogatit, nici mai saraca nu sunt, doar din marinimia sufletului meu naiv, parca s-a mai dus ceva.

Treptat, voi dezvalui cate ceva din cele ,,intamplate” pe parcursul acestei luni in care nu v-am mai scris, acum nu am puterea, pentru ca as vorbi urat despre oameni, insa un singur lucru vreau sa va zic. M-m convins din nou ca cel mai frumos animal este omul, pentru ca isi schimba haina, atitudinea, freza, caracterul, dar in esenta …ramane animal si te musca in stilul lui egoist.

Nu stiu daca acum am revenit, in viata mea urmeaza schimbari majore, insa…am trecut sa va salut si sa va spun ca mi-ati lipsit, voi cei care macar aici in lumea virtuala nu va puneti masti.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

6 gânduri despre „Am lipsit…”

Lasă un răspuns

