Esti norocos


 

Nu esti norocos daca ai bani sa arunci in stanga si dreapta, esti norocos daca ai ce manca azi, multi cersesc la colt.

Nu esti norocos daca ai palate, esti norocos daca stii sa deschizi usile lor.

Nu esti sarac daca nu ai ce manca, esti norocos daca ai hranit oamenii din jurul tau cu fapte si vorbe bune.

Nu esti norocos daca esti iubit, esti norocos daca iubesti si tu.

Nu esti important daca se vorbeste despre tine, esti norocos daca oamenii te iubesc asa cum esti.

Nu esti barbat daca ai  mai  multe femei, esti norocos daca una te iubeste.

Nu arati mai bine cu un ceas la mana, dar esti norocos daca profiti de timp.

Nu esti la moda daca porti haine de firma, dar esti valoros daca pe cele vechi le faci cadou unui sarac.

Nu va fi frumoasa gradina cu sute de flori, ci vor fi cele mai frumoase florile crescute cu dragoste.

Nu trebuie sa fii copilul de bani gata ca sa fii norocos, ci copilul crescut cu principii si lectii de viata.

Nu scoala te invata lectii, esti norocos daca treci examenele vietii.

M-am plans mereu ca nu am noroc in viata. Poate pentru ca nu am avut cei mai buni parinti, desi mi-au dat viata. Poate pentru ca nu am avut un milion de prieteni, desi cei putini au fost valorosi, fiecare la vremea lui, sau poate pentru ca nu am avut bani, desi nu am murit de foame.

Am cerut atat de multe de la viata, incat….bine ca nu mi-a dat!!

Daca ma cresteau parintii, azi nu stiam cat de importanta sunt in viata fiului meu.

Daca aveam bani, azi nu imi doream sa ajut un batran, un orfan , un cersetor.

Daca eram mereu sanatoasa, azi nu mergeam la controale de rutina.

Daca primeam prea multe dragoste, azi nu o pretuiam atat.

Si Doamne….cat de norocoasa sunt ca exist. Mi-au venit nebuniile de multe ori sa-mi iau ramas bun de la viata, ca si cum ar fi fost un obiect uzat, dar nu am avut curaj, poate doar daca eram ghinionista.

Sunt Norocoasa. Si tu esti norocos, pentru ca traiesti, existi. Nu ma contrazice, oricat de proasta ar fi starea ta, am argumentele la mine.

Esti norocos si punct.

Pentru ca tu acum ma citesti pe mine, altii nu au pus mana in viata lor pe un mouse sau tastatura.

Pentru ca tu ai mancat, sau poate nu, dar sunt sigura ca ai ce…in schimb la coltul blocului tau poate ca un copil, un batran ,un tanar, implora un ban.

Pentru ca tu esti sanatos, chiar daca te doare capul, ficatul, mana, sau mai stiu eu ce, in spital…un alt om a pierdut lupta cu viata.

Pentru ca tu ai familie, chiar daca nu e acum langa tine, stii ca intr-o zi vei imbratisa ce iubesti mai mult, in schimb…in orfelinate, azile, pe strazi…sunt oameni care nu au cunoscut aceasta caldura, sau daca au cunoscut acest sentiment, l-au uitat demult, pe cat de infinit  a fost.

Tu esti norocos pentru ca ai un pat pe care dormi, unii dorm pe strazi, in frig si ploi.

Stiu, poate ca multi imi vor spune ca au muncit ca sa aiba, insa eu cred ca in viata cu totii avem noroc. Putin. Mult. Depinde de …habar nu am cine, caci eu stiu ca am ajuns la final cand s-a impartit norocul, dar tot am prins un gram.

Esti norocos pentru ca deschizi ochii in fiecare dimineata.

Esti norocos pentru ca ai viata!

Nu mai injura viata, bucura-te de ea, pentru ca esti Norocos!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

Lasă un răspuns

