Incerc…


ImagineIncerc sa imi iau putere din fiecare lacrima ce curge pentru tine si imi doresc sa treaca timpul ca fulgerul pentru a te avea din nou la piept.

Incerc sa ma ridic, fara sa ma uit in urma…dar imi sunt intipariti in minte ochisorii ce ma implorau sa nu plec.

Incerc sa-ti fac o viata frumoasa si sa lupt ca o leoiaca pentru puiul ei, dar hienele ma lovesc de pamant.

Incerc sa te feresc de tot ce e rau si sa iti arat frumosul pretutindeni, dar gurile uraciosilor, iti deschid ochisorii tai frumosi spre intuneric.

Incerc ,,sa-ti pun lumea la picioare ”, dar nu cunosc doar lume buna.

Incerc sa ma imbratisez cu manutele tale, dar cand deschis ochii nu esti langa mine.

Incerc sa ma joc cu tine, dar ti-ai luat jucarioarele cand ai plecat.

Incerc sa te am in vise, dar nu prea pot sa adorm fara tine.

Incerc sa nu plang in fata ta, dar nu rezist durerii.

Incerc sa te opresc, dar nu te-am facut singura.

Incerc sa te invat despre iubire, dar nu traiesti doar langa mine.

Incerc sa te gasesc in fiecare coltisor din casa, dar esti doar in mintea si sufletul meu.

Incerc sa nu devii ,, un mamos”, dar eu sunt universul tau si tu al meu.

Incerc sa iti vorbesc frumos despre oameni si viata, dar intr-o zi iti vei da seama ca te-am mintit.

Incerc sa te mint ca ma voi intoarce repede, dar tu stii ca avem multe zile de numarat.

Incerc sa fac totul, dar parca nimic nu merge atunci cand nu esti langa mine.

Incerc sa te astept, dar de fiecare data vei mai gasi un rid pe fata mea.

INCERC, PROMIT CA INCERC, OMULET FARA  VINA ….Imagine

 

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

12 gânduri despre „Incerc…”

    1. In momentele astea, mai ales aseara …simteam doar ca se clatina pamantul cu mine si nimic nu ma putea face sa imi revin, acum…sunt mai bine, pentru ca am vorbit cu el si este bine.Iti multumesc draga mea, imi face bine fiecare imbratisare a voastra, a celor ce ii simt aproape de sufletul meu.

  1. Curaj draga mea!Fiecare cadere e un pas inainte ce te va ghida in calatoria ta,nu renunta!Tu esti singura care tine fraiele acestei relatii in timp ce ceilalti cauta sa o franga,sa nu-i dai drumul indiferent de ce va fi!Fii puternica si nu ceda din cauza celor care iti vor raul.Daca faci asta ii vei intari si te vor chinui si mai mult.Arata-le ca poti si vei face diferenta.Succes si mult curaj!Te imbratisez >:d< .

Lasă un răspuns

