jurnalul de duminica


Imaginesapatamana asta –A fost cea mai frumoasa din anul asta.                                                 Astazicu DENIS in parc mai toata ziua. zi superba!

In casa – curat, caldut, liniste.

In bucatarie – nu e randul meu, azi :))

In suflet –liniste, fericire, as vrea sa ramana asa…

Sunt imbracata- blugi si bluza, acum am intrat in casa:)

Imi doresc aszi –ce imi doresc in fiecare zi, sa fie copilul meu sanatos si toti cei dragi mie

A fost amuzant– fiecare clipa cu denis, dar este amuzant cand ma da afara din camera ca sa poata sari in pat. cand incep desenele cu tarzan, stiu ca trebuie sa ies:))

Citesc – nimic, nu am timp acum.

Ascult- tot nimic, unul se uita la meci, unul la desene…sa mai ascult si eu ceva?nu pot.:))

Sunt recunoascatoare – fiecarui om din viata mea de la care am de invatat ceva, real sau virtual

Am invatat – ca pot sa fiu si indiferenta cand e cazul

Planuri pentru saptamana ce urmeaza –curatenie generala

Va pup si va doresc o saptamana frumoasa- frumoasa!

 

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

8 gânduri despre „jurnalul de duminica”

  1. Inteleg ca esti fericita si asta ma bucura. Nimic nu umple sufletul de fericire si caldura decat cand esti alaturi de copilasul tau. Iti doresc cat mai multe zile din acestea cand te simti implinita alaturi de fiul tau. Te pupic.

    1. Asa este, a fost cea mai frumoasa saptamana. Este ceva normal sa ma simt asa, cand primesc asta cu portia….va pup si eu si va multumesc din suflet pentru fiecare vizita:*sper sa va pot citi si eu caci dupa cum v-am zis, nu pot…cand intru mi se blocheaza pagina:(

  2. Ce fericita poti fi cand esti cu copilul tau.Iti pare ca el reprezinta tot universul pentru tine si tu nu contezi atata timp cat el e cu tine si este si el la randul lui fericit.Sper sa-l poti avea langa tine mereu :*.

Lasă un răspuns

