Amanta sau iubita inselata?


2977081Îl simţi…şi să fim serioase, mai bine decât oricine tu simţi tot ce ţine de el.Ar vrea să te părăsească, însă nu ştie cum să o facă, tu simţi asta, ce faci?Lupţi sau îl ajuţi să îşi ia decizia de a pleca?Nu vreau sa dau sfaturi nimanui caci nu sunt in masura, insa vreau sa va zic ce as face eu. Poate ca as incerca sa lupt daca as simti ca sentimente exista si ca motivele pentru care vrea sa plece sunt altele.Barbatii, la fel ca si noi femeile, parasesc din diferite motive.Dar ce faci daca te inseala?Mai ai pentru ce lupta?Eu, nu cred si de aici pleaca povestea despre care vreau sa va vorbesc azi.                                                                                                                                                            O cunosc, nu foarte bine, insa are un fel de a-si pune viata pe tava incat cred ca nu sunt nici macar a 10 a care ii stie problemele. M-a sunat intr-o zi sa ii spun ce sa faca cu  Andrei al ei caci s-a intors la sotie.                                                                                                                  -Poftim?Adica tu o acuzi pe Marinela ca ti-a luat barbatul, care nici macar al tau nu este?Deci tu cu ea, defapt ati imprumutat barbatul alteia, bine….nici macar al ei nu este chiar daca ii poarta numele.Trebuie sa fie un armasar Andrei asta cu o sotie si doua amante, ii spun eu amuzata.                                                                                                                                                            SSunt  genul de om care  spun lucrurilor pe nume  si niciodata nu menajez pe nimeni, singurii cu care ma port ,,cu manusi” sunt copii, asa ca nu m-am ferit in  a-mi spune parerea vizavi de problema Cristinei, cea care ma  sunase disperata.
-Draga mea, tu esti o femeie singura, de ce te  pretezi la astfel de lucruri?Eu te cred, esti o femeie singura si poti avea ce barbat  vrei,insa cum este cu iubirea asta in trei sau patru,pe rand?
– M-a mintit ca  e singur, am aflat tarziuca este casatorit, cand il iubeam deja.
– Cred ca nu l-ai iubit suficient daca nu ti-ai dat seama ca atunci cand nu este langa tine poate fi cu alta, singurul sfat pe care ti-l pot da este sa il lasi sa isi vada de familia lui, pentru binele tau.
Mi-a inchis telefonul subtil, spunandu-mi ca are treaba si ca mai vorbim, nu m-a deranjat…eu stiam ca ma sunase sperand sa primeasca sfaturi despre cum sa il aduca iar in viata ei, insa eu nu sunt capabila sa inteleg iubirea pentru barbatul altei femei.Imi place sa imi traiesc viata si sa ma bucur de fiecare clipa, iar compromisuri fac doar pentru un singur baiat in viata asta,copilul meu…In al doilea rand, nu as imaprti niciodata un barbat  cu o alta  femeie, nu judec pe nimeni, nu fac referire la nimeni, nu am prejudecati, vorbesc strict despre mine. Este adevarat, cunosc multe povesti de dragoste nascute intre amanti,insa  nu sunt genul meu de iubiri, am preferat mereu sa stiu care imi este locul,chit ca nu sunt o ambitioasa, pot sa zic ca  este una din putinele mele ambitii,, in viata unui barbat, sa fiu mereu pe primul loc si singura”si  vreau sa cred ca asa  a fost mereu.Nu, nu am decat  un singur sfat pentru femeia ce accepta  sa  fie amanta, poate a gresit, a luato valul,poate chiar s-a indragostit, insa sa nu accepte un barbat care vine de la alta femeie, chiar daca acesta jura ca este mort dupa ea.
De ce sa te rogi sa poata sa scape mai repede de sotia lui ca sa vina si la tine? De ce sa te multumesti cu jumatati de masura cand poate altul asteapta sa te faca mireasa lui?Eu cred in suflete pereche, cred ca fiecare avem jumatatea noastra si cu siguranta acel barbat nu trebuie sa fie al alteia.
Stiu, in timp ce pe ea o cearta acasa ca nu a terminat mancarea, pe tine te duce la restaurant sa serviti cina.Tie iti cumpara cadouri din banii lor,cu tine nu se afiseaza la familie, evenimente,petreceri, insa tu esti care se bucura de lux si vacante.Intre o sotie inselata si o amanta fericitapoate ca multe  am alege varianta a doua, insa in cazul asta eu as prefera sa mor singura.
Nu, nu am nimic cu femeia amanta, nu consider ca ea este cea care se baga in viata unei familii, dimpotriva, barbatul  este cea care o cauta. Nu am fost niciodata cea care sa  le compătimească pe cele înşelate, pentru ca nu vad de ce mi-ar parea rau de niste femei ce se lasa calcate in picioare.

  Tot ce am vrut sa spun cu aceasta postare este faptul ca nu trebuie sa uitam ca suntem femei si asa cum spunea si Mircea Eliade ,, Femeia ne invita intotdeauna sa o privim asa cum vrea ea”6cbd4717afbf

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

1 gând despre „Amanta sau iubita inselata?”

Lasă un răspuns

