Am invatat


ImagineAm iubit…si am facuto cu toata fiinta mea de fiecare data. Am ranit si am fost ranita,de fiecare om din viata mea,odata sau de mai multe ori…insa nu regret. Nu regret nici prima dragoste,care nu mai face parte din viata mea de foarte multi ani ,nu regret nici ca la mine ,dragostea a inceput cu el! A fost un om minunat si cred ca mai este,dar nu pentru mine….De la fiecare om din viata mea am primit una sau mai multe lectii,lectii pe care nu le voi uita niciodata!Si sunt singura  ca nu voi regreta nici dragostea ce o traiesc acum,inca mai are multe sa ma invete.Defapt totul s-a intamplat cu un scop,viata ne scoate in cale si oameni mai putini minunati pe care ajungem sa-i judecam,sa-i alugam ,sa-i tratam asa cum merita,sau nu.Am facut pace cu trecutul si mi-am dat seama ca tot ce trebuie sa pastrez,sunt amintirile frumoase.Nici un om din trecutul meu nu se va intoarce pentru ca nu voi permite asa ceva,consider ca daca l-am facut sa plece,sau eu am fost cea care a plecat,asa trebuia sa se intample si asa trebuie sa ramana.Insa,fara acesti oameni eu nu as fi azi cine sunt,este adevarat ca nu sunt un om cunoscut,nu am un statut de vip,nu ma cunoaste nimeni care sa se mandreasca cu mine,dar eu da!

Eu,sunt mandra de mine,de ceea ce sunt eu ca si om,sunt mandra ca din tot ce a fost rau am invatat sa fie bine.

Am invatat sa judec oamenii doar atunci cand faptele lor ma ranesc pe mine,nu pentru ceea ce sunt ei.

Am invatat ca nimeni ,dar nimeni nici propriul copil nu poate fi tinut cu forta langa mine,toti plecam intr-o zi,pe un alt drum.

Am invatat ca dragostea este cu siguranta pentru o perioada determinata,atunci cand nu mai ai nimic de oferit totul se termina.

Am invatat ca a respecta pe cei din jur,te respecti pe tine insuti.

Am invatat ca cei mai frumosi oameni,sunt oamenii simpli.

Am invatat ca banii au un rol important in viata ,oricat de modesti am fi,insa niciodata nu as calca suflete pentru ei.

Am invatat ca ,,a ierta” aduce liniste sufletului,insa sunt oameni pe care oricat ai vrea nu-i poti ierta.

Am invatat ca trebuie sa ma simt rusinata ,doar atunci cand greselile mele vor fi cu intentie,in rest cu totii gresim asta nu inseamna ca nu suntem demni de respect.

Am invatat sa ma gandesc foarte mult la cei din jurul meu,dar si la mine.Oricat de bun ai fi nu o poti face pentru altul,in defavoarea ta.

Am invatat sa nu urasc,nu as putea trai vreodata cu acest sentiment,dar stiu ca trebuie sa plec de langa oamenii ce imi fac rau.

Am invatat sa fiu egoista,dar nu mult ci doar atat cat sa nu mai sufar.

Am invatat ca oricat te-ar iubi cineva,tot te va rani intr-o zi.

Am invatat sa tin capul sus si sa privesc inainte la fiecare sfarsit de poveste,urmatoarea este la inceput si pot sa o fac frumoasa.

Am invatat ca oamenii pot fi influentati si te pot critica ,desi le-ai putea fi cel mai bun prieten.

Am invatat ca poti gresi in viata,dar niciodata nu este voie sa iti calci in picioare deminitatea.

Am invatat ca a fi femeie este minunat.

Am invatat ca lacrimile pot fi si de fericire,incerc sa plang mai des:)

Am invatat ca fericirea inseamna exact ce iti doresti,rar se intampla ca viata sa te plesneasca fara sa te avertizeze:)

Am invatat sa fiu mama si este cea mai mare realizare din viata mea!!

Am invatat sa fiu copil,atunci cand este cazul .

Am invatat sa fiu OM in fiecare zi din viata mea.

SI pentru asta multumesc fiecarui om din viata mea,virtual,real,din trecut sau prezent. Nu exista om de la care sa nu ai ceva de invatat.

Pe voi ce v-a invatat viata?Imagine

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

4 gânduri despre „Am invatat”

  1. Încă foarte puţin comparativ cu cât aş fi vrut să mă fi învăţat deja. Ori poate sunt eu un elev slab, nu ştiu… Cert e că în fiecare zi descopăr lucruri noi de învăţat.

Lasă un răspuns

