Te rog,Viata


ImagineIncerc sa-mi inteleg viata,dar ea pare, sa nu ma inteleaga pe mine,este un amestesc de culori,mai mult negru,putin alb si uneori curcubeu.Ea,este un amestesc de rasarit si ploi,un ocean de lacrimi si durere si parca,doar un pumn de fericire.

Ea,ma duce de multe ori catre ,,nicaieri”,eu vreau mereu sa stiu unde.Avem un singur punct comun noi doua:Sunt la fel de imprevizibila ca si tine,Viata!Nu sunt genul care sa nu sa tina de promisiuni,insa pentru ca sunt imprevizibila,nu te baza pe mine …s-ar putea sa te surprind de multe,sa te intorc din drum,sa te las la pamant,sa fiu indiferenta si sa merg mai departe,asa cum ai facut de multe ori tu cu mine,stii de cate ori m-am bazat pe tine?De fiecare data cand nu avem puteri,speram sa fii acolo si sa ma scoti din intuneric,de fiecare daca cand eu alergam spre fericire,tu imi puneai o piedica,de fiecare data cand credeam in oameni tu mi-ai aratat cate fete au ei. Dar stiu,tu ai vrut sa imi dai lectii si chiar daca am suferit le-am imbrastisat pe toate…mi-am trait fiecare necaz din viata cu capul sus,ti-am multumit pentru toate clipele de fericire si m-am inchinat tie Viata,pentru fiecare zi!Azi,vreau sa facem pace si te invit sa ma urmezi tu pe mine,caci si eu ti-am fost ca un caine credincios,te-am urmat peste tot in lume,indiferent ca mi-ai cerut lacrimi sau zambete ,eu nu m-am gandit sa renunt niciodata la tine!

Tu,Viata am atatea planuri pentru tine…si toate doar de bine!

Nu ti-ar placea sa ma stii sanatoasa si puternica?Atunci nu mai da cu mine de pamant,nu stiu de cate ori ma voi ridica curata!

Nu ti-ar placea ,Viata sa ma vezi razand si sa nu te mai cert pentru cat de nedreapta esti uneori?Ajuta-ma sa inteleg tot ce se intampla pe lumea asta,pentru ca simt ca m-am pierdut prin ea si nu mai am scapare.

Viata,fa o minune pentru noi si te voi ierta pentru toate zilele in care te-am injurat,implorand ajutor!Invata-ma sa iubesc cu toata fiinta mea si scapa-ma de toate resentimentele,dar lasa-ma sa iubesc din nou tot ce am iubit candva.

Nu imi mai pune umilinta pe tava,am gustat din ea de atatea ori ,m-ai pacalit, Viata caci este crunta si nu pentru amaratul meu de suflet!Ajuta-ma sa iert,sa uit si sa iubesc!

Imbratiseaza-ma ,asa cum am facut eu cu tine….da-mi libertatea de a fi un om bun,nu ma lasa sa mai cunosc dusmania ,nu-mi scoate oameni rai in cale am cunoscut  destui si parca nu mai am rabdare.

Te rog,Viata fii mai buna si lasa-ma pe lumea asta pana atunci cand eu voi obosi!Am inteles …si sper ca bine,,,ca tu vei fi si intr-o alta lume cu mine!Viata,eu nu vreau sa te parasesc,nu ma lasa nici tu pe mine!ImaginePretuieste-ma ,asa cum si eu te pretuiesc pe tine!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

4 gânduri despre „Te rog,Viata”

  1. Nu, lumea nu poate fi schimbata. A reusit poate Iisus, dar nici el pe toti si pentru totdeauna…
    Viata este darul pe care l-am asteptat cu totii. Si trebuie pretuit cum se cuvine. Daca ceva nu merge cum ne-am dori este doar din cauza noastra.

Lasă un răspuns

