Tu,esti minunea din viata mea!


Cum sa fac sa iti vad ochisorii somnorosi dimineata,cand patul este gol?

Cum as putea sa iti sarut manutele ce ma cheama spre tine,cand nu te vad?

Cui sa pregatesc baita in fiecare seara,cand casa e pustie?

Cum sa fac sa nu vad copii pe strada,ca sa nu ma napadeasca amintirile?Imagine

Cu cine sa ma uit la desene animate,cand nu se aude glasul tau?

Cum sa fac sa prind putere din ochisorii tai,ce cer numai iubire si sunt plini de sperante?

Cum sa fac sa fii cu mine ,atunci cand trebuie sa fii acolo?

Cum sa fac sa fii mereu aici,tu particica din trupul,mintea si sufletul meu?

Cu ce sa mistui dorul nebun ce ma cuprinde in fiecare secunda?

Tu ,esti puterea mea in fiecare zi si nu ma poate invata nimeni cum sa traiesc fara tine,nici o lege,nici un om rau,nici cea mai mare nedreptate de pe lumea asta.Cand multi ma condamna,eu stiu ca tu ma ierti,cand cred ca nu sunt o mama buna,tu imi demonstrezi cat ma iubesti….cand simt ca nu am nici un rost pe lumea asta ,tu imi amintesti ca esti steaua mea norocoasa.Cand sunt trista,zambetul tau sterge lacrimile grele,cand sunt la pamant strigatul tau ma ridica,cand mi-e bine,tu dai nume fericirii mele,,cand mi-e dor si vreau sa fug…tu ma opresti,caci stiu ca o sa vii in bratele mele.TU,ESTI MINUNEA DIN VIATA MEA !

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

4 gânduri despre „Tu,esti minunea din viata mea!”

    1. Am o durere,Dan!Nu imi pot imagina viata fara minunea asta….ma doare si ma bucura tot ce inseamna el!sunt mama…si ma doare ca nu sunt mama cu norma intreaga,24 din 24!Iti multumesc ,pentru cuvintele frumoase,au ajuns acolo…la sufletelul meu!

      1. Nu am toate date, nu înțeleg ce înseamnă acel „că nu sunt mamă cu normă întreagă, 24 din 24”, nici nu încerc să intuiesc de teamă de a nu greși, nici nu întreb, fiindcă nu vreau să intru în detalii mult prea intime. Ceea ce știu deja, am spus și-mi este suficient. Scriind astfel de cuvinte, gândind în acest fel, ești și tu însăți o minune. Păstrează-te așa și nu pierde speranța.

  1. Iti multumesc din nou pentru cuvintele frumoase. Vreau sa cred ca sunt un om bun si atat,mi-ar fi suficient sa pot merge in viata cu capul sus!Nu o sa ma schimb niciodata,cu siguranta sufletul este tot ce am mai bun pe lume iar sperantele le imbratisez pentru ca din ele ma hranesc de cate ori sunt la pamant

Lasă un răspuns

