Buna dimineata!!


ImagineHabar nu am de ce m-am trezit de la ora asta,dar m-am trezit.Mi-am facut cafeaua si am fugit de langa iubit sa o impart cu voi,cu el o beau in fiecare dimineata!Imi place sa impart tot ce am cu cei din jurul meu.Azi vreau sa impart cu voi cafeaua mea de dimineata si sa discutam despre ….iubire! Eu am deja cateva intrebari la care nu am un raspuns clar,asa ca voi scrie aici intrebarile mele si astept atat raspunsuri cat si intrebari de la voi.

1)De ce unii barbati fug de casatorie?

2)Exista iubirea este doar un mit?

3)Relatia perfecta…fara certuri?sau cu mici tachinari si impacari?

4)Am tot citit despre faptul ca femeia iubeste mai mult decat barbatul.Ce parere aveti?

5)Conteaza certificatul de casatorie sau este doar o hartie intr-o casnicie?

Abia astept raspunsurile voastre si alte intrebari cu alte subiecte!!

PS  a fost foarte duce cafeaua in dimineata asta

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

21 de gânduri despre „Buna dimineata!!”

  1. Nț, nț, nț … Apăi frumos îi așe ? Te prefaci că dai moca o cafea dar ceri în schimb să ți se răspundă la întrebări la care nici mama și tata filozofilor nu ți-ar putea răspunde în mai puțin de 10.000 de pagini.

    1. ce rau esti?:Pnu m-am prefecut ca dau o cafea,chiar am dat….si recunoaste ca fac o cafea buna:)))insa la o cafea buna merge si o una -cinci subiecte bune:)))ma asteptam sa raspunzi macar la o intrebare,Dan.LA 1:))

      1. Bineeee… Deci,
        1. Nu sunt suficient de „copți”. Nu au atins gradul de maturitate care să-i facă să aibă încredere în forțele lor și-n consecință le este frică. Chiar dacă iubesc de mor femeia respectivă, le este frică ca nu cumva printr-o căsătorie în care ei nu ar fi capabili să asigure tot confortul material sau fianciar, ar ajunge să îi facă un rău celei pe care o iubesc. Lipsa „actului” îi face să creadă că nu au „obligații contractuale” în acest sens. Bărbatul, chiar și în iubire, e un animal pragmatic. Poate, se bagă. Nu e sigur că poate, nu se bagă.

      2. ooo,deci a fost buna cafeaua:)multumesc pentru raspuns si da sunt de acord ca lipsa actului ii face sa creada ca nu au obligatii,desi le au ca deh…nu e usor cu o femeie:))

      3. Și pe viitor fii și tu mai miloasă și pune o singură întrebare. Dacă ar fi fost una singură probabil că aș fi răspuns „din prima”. Dar când am văzut acolo puhoi de întrebări ca la un interogatoriu, mi-a crăpat capul și m-am blocat.

  2. Bun iată ce cred eu:
    1. Pentru că nu au ajuns încă la stadiul de bărbat! Sau pentru că nu sunt gata să renunţe complet la libertate.
    2. Există, cum să nu!
    3. Varianta b. cu mici tachinări şi împăcări, dar mici.
    4. Femeile îşi exprimă sentimentele mai mult!
    5. Depinde de la caz la caz. Pentru mine e mai mult o hârtie.

Lasă un răspuns

