Azi nu,te rog…Nu!


Nu te uita in ochii mei,caci nici nu le stii bine culoarea.

Nu ma strange de mana,ai facut asta doar cand erai nervos.

Hai,nu incepe cu dulcegariile stiu bine ca mi le spui doar in pat.

Nu imi spune ca iti pare rau,ai facut-o de cate ori am vrut sa plec.

Nu ma minti,asta faci in fiecare zi.

Nu ma certa iubitule,am decis sa nu te aud.

Nu imi spune ca ma vrei pentru toata viata ,doar am stabilit impreuna,,iubire pe termen limitat”

Nu imi lasa biletele de dragoste,habar nu am cum scrii.

Azi nu vreau in parc,mi-ai spus ca acolo merg copii,batranii si indragostitii.

AZI NU,TE ROG NU MA INTOARCE INCA ODATA DIN ImagineDRUM.IERI AM DECIZ CA AZI VOI PLECA.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

Lasă un răspuns

