Omul din spatele usii


20653parlamentari-cu-masti-1Omul din spatele usii
Imi face semn
Si eu nu-l vad
Pentru ca sint orbul(Adrian Duma)

Este ciudat cum ne impiedicam unii de altii intr-o lume atat de mare si totusi mica.

Este ciudat si de-a dreptul umilitor cum ne zambim doar in momentele frumoase.Ciudat si incisiv cum ne intoarcem spatele in momentele grele.

Azi imi ,,certam”o prietena ce nu imi raspundea la telefon de cateva zile buna.

-Stii,imi cer scuze ca nu ti-am raspuns dar am trecut printr-o perioada mai grea.

-De ce nu mi-ai raspuns?De ce nu mi-ai spus?Te-as fi ajutat,de asta sunt prietenii…la bine si la rau.

usa-metalica-cod-cm-022-n-(-nuc)-Nu ma intelege gresit,esti prietena mea,dar nu am indraznit sa apelez la nimeni.Nu din orgoliu,nici de rusine…cred ca mi-a fost teama sa nu ma lovesc de bine cunoscutul,,imi pare rau nu pot”.Nu am mai zis nimic,insa am stat si am reflectat putin asupra vietii,nu a mea…in general si dau dreptate prietenei mele.Poate ca as fi ajutato cu mare drag,cum am facuto de multe ori,insa la fel de posibil este sa nu fi putut ,sa fiu mult prea ocupata cu problemele mele,sa nu stiu sa inteleg suficient problema ei,caci noi oamenii de multe ori ascultam cuvinte…nu stim sa citim suflete.Departe de mine gandul ca nu exista oameni buni pe lumea asta.In viata mea sunt oameni minunati,oamenii care m-au ajutat,m-au inteles ,oameni pentru care port un respect si o iubire sincera.Si cei ce m-au ranit candva au ramas speciali in viata mea chiar daca i-am lasat sa plece,caci aveau alte misiuni de indeplinit,insa consider ca noi oamenii purtam masti ce le schimbam dupa bunul nostru plac.Nu cred ca exista un om care a facut doar bine si nici cel mai rau om nu a facut doar rau,insa cred si stiu sigur ca nu am facut un bine cand am putut,nu pentru ca am fost rea ci pentru ca nu am stiut sa vad dincolo de cuvinte.

Dar spune-mi tu ca nu ai inchis usi macar odata in viata ta si atunci ma voi simti mai rea,sentiment constructiv pentru mine sa imi doresc sa devin mai buna.Spune-mi tu de cate ori ai batut la usi inchise si au ramas asa,cu toate ca in spatele lor erau oamenii minunati care te iubesc.Eu cred ca nu suntem rai,vreau sa dau vina pe viata,pe vremuri,pe comoditate.Vreau sa cred ca dincolo de usile ce mi-au fost inchise nu au putut patrunde cuvintele si mai vreau sa cred ca atunci cand s-au deschis nu a mai fost nevoie de ele,pentru ca mi s-a citit sufletul!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

2 gânduri despre „Omul din spatele usii”

Lasă un răspuns

