Lasa-l sa plece….


ImagineStiu cum e cu iubirea. Poate simti cum pierzi o parte din tine,viata ti se pare nedreapta si vrei parca …sa te certi si cu Dumnezeu. De ce tocmai tie ti se intampla? Te-ai gandit vreodata ca ceea ce traiesti tu au mai trait si din pacate vor mai trai milioane de femei? Sunt sigura ca si tu ca si mine ti-ai spus de multe ori ca nu meriti asta si te-ai intrebat printre lacrimi de ce unele au noroc?? Ti s-a intamplat adesea sa auzi despre femei care nu au fost tocmai ,,cuminti” , ca sunt fericite cu barbatul alteia. Si le-ai judecat si tu ca si mine, nu? Probabil ca tu, femeia inselata inca mai judeci genul acela de femei care isi face poftele cu fructul din gradina ta. Eu nu, nu mai judec fara sa cunosc povestea. Nu am fost niciodata amanta si nu stiu daca 555746_222015964574109_1688252754_n as putea, insa niciodata nu stii unde te va duce viata chiar daca viata o ai asa cu ti-o faci atunci cand vine vorba de iubire. Eu nu prea mai tin cont de unde vine si cine este el, dar nu despre mine este vorba aici. Imi doream sa iti spun ca eu am stat de vorba cu una dintre nefericitele femei ce dormea in bratele unui barbat care nu ii apartinea. O fata frumoasa, inteligenta, un copil naiv si o studenta care avea toate sansele sa ajunga o femeie de succes! Pe ea nu o insela barbatul, ea era de partea cealalta. Era exact genul de femei ce credem noi ca nu au scrupule, dar au succes, o parere absolut gresita din punctul meu de vedere, azi!

La inceput nu a stiut ca e insurat, dar nu are nici o scuza pentru ca mai tarziu a aflat. Crezi ca s-a bucurat? Crezi ca a ramas indiferenta? Nu…si nici nu l-a parasit, nu pentru ca nu ar fi vrut…poate ca era tarziu sa mai poata. Era insarcinata! Asa am cunoscut-o, insarcinata intr-un loc unde putea vorbi cu mai multe viitoare mamici. Stiu ca era speriata, nu stia ce sa faca daca sa pastreze sarcina, desi nu o lasa sufletul sa faca ceva gresit, mintea ii spunea ca nu este corect sa faca un copil cu un barbat casatorit. Si-a ascultat sufletul si azi are o fetita minunata, insa barbatul minunat nu mai este, familia minunata lipseste. De data asta nu a mai ales cu sufletul, altfel l-ar fi pastrat langa e,  dar a ales cu mintea, a considerat ca este capabila sa isi asume greselile si sa isi creasca singura fetita pentru ca o sotie si o alta fetita aveau nevoie de barbatul pe care ea il iubea.

Mie imi pare rau ca lucrurile au stat asa, nu imi pare rau ca ea isi creste fetita singura sau ca a suferit, desi toti o blamau, pana la urma un copil este un dar de la Dumnezeu si atunci ea este cea binecuvantata. Imi pare rau pentru sotia ce a fost inselata si mai rau imi pare ca trebuie sa o spun eu ca si femeie ca isi merita barbatul pe care il are! Imi pare rau ca a ramas langa el desi a inselat-o, imi pare rau ca a aflat tarziu cand el nu mai insela, imi este mila de unele femei care dupa ce se casatoresc baga capul in pamant precum strutul si acolo il tin pana ce se trezesc ramolite si batute de soarta si culmea….tot ele sunt victime! Cum sa nu iti dai seama ca barbatul tau te inseala? Cum sa nu simti, femeie, daca il iubesti? Sa-i mai faca si un copil alteia pentru mine este deja prea mult si ajung sa ii dau o bila alba ca stie sa joace atat de bine, iar pe ea o rog sa isi dea doua palme sa se uite in oglinda si sa isi aminteasca ca este femeie!!! Si din cate stiu eu, noi femeile cerem respect de la societate, sau iubitii nostrii nu fac parte din ea? Pacat ca dragostea trece prin toti porii, numai ca uneori uita sa treaca si pe la urechi. Pacat ca femeile de acest gen nu au nici meritul ca si-au salvat casnicia, ele nu lupta pentru a salva pentru ca nici nu stiu ca trebuie sa salveze ceva, pentru ele casatoria este ,,am facut-o si pe asta e fericita mama ca ma vede la casa mea”, dar din punctul meu de vedere aceste femei nu iubesc. Eu cred in povesti de dragoste, iubesc sa fiu iubita, traiesc pentru iubire dar in nici un caz pentru o iubire mizerabila. Si oricat l-ai iubi ,femeie, nu uita ca TU esti mai importanta decat el, iar daca el nu te respecta ma intreb unde este demnitatea ta?????? Se spune ca toti barbatii inseala, eu nu cred in asta iar daca este asa ii sustin si incurajez pe cei ce o fac cu perdea, insa chiar si ei merita bagajul si un sut in fund cand femeia care este desteapta,afla! Dar sunt multe de spus aici si nu as vrea sa intru in polemici tocmai cu femeia. Inchei prin a-ti spune :RESPECTA FAPTUL CA ESTI FEMEIE SI ORICAT AI SUFERI,LASA-L SA PLECE!!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

Lasă un răspuns

